Integruotos pamokos - Kauno Bienalė

Integruotos pamokos

Kauno bienalės integruotų pamokų mokytojai kviečia moksleivius anglų kalbos, matematikos ar fizikos mokytis šiuolaikinio meno parodoje.

Kauno miesto ir rajono mokyklų mokytojų pamėgta Kauno bienalės renginių programos dalis – integruotos pamokos. Tai alternatyvios įvairių mokomųjų dalykų (matematikos, istorijos, lietuvių kalbos, pilietinio ugdymo ir pan.) pamokos, kurias parodos erdvėje veda Kauno bienalės edukatoriai.

Užsiėmime vienu metu gali dalyvauti viena 1–12 kl. moksleivių grupė ir prižiūrintis (-ys) mokytojas (-ai).

Integruotos pamokos vyks 2025 m. spalio – lapkričio mėnesiais parodos erdvėse.

Kaina grupei iki 25 mokinių ir jų mokytojui 50 Eur. Parodos bilietų atskirai įsigyti nereikia. Registracija ir daugiau informacijos: austeja@biennial.lt.

 

Lapkričio 12, trečiadienis

12:00 „Našta: ką nešamės iš praeities?“  (rezervuota)

Pamoka kviečia mokinius tyrinėti Briannos Leatherbury kūrinį „Našta“ ir jame užkoduotą santykį tarp žmogaus, istorijos ir materialių vertybių. Integruojant dailės, istorijos ir etikos disciplinas, mokiniai analizuos, ką simbolizuoja daiktai mūsų gyvenime, kokią moralinę ar emocinę „naštą“ jie gali nešti, ir kaip meno kalba gali padėti išreikšti santykį su praeitimi. Kūrybinėje dalyje mokiniai kurs savo simbolinį objektą – „asmeninę naštą“, perteikdami mintį apie vertes, atsakomybę ir tapatybę. 

Integruotos pamokos: dailė, etika ir istorija.

Skirta 78 klasių mokiniams.

Integruotos pamokos mokytojos – Anna Juciutė ir Gustė Danauskaitė (Vilniaus dailės akademijos Kauno fakultetas)

Vieta – istorinė „Stumbro“ gamykla (K. Būgos g. 7, Kaunas)

Trukmė – 60 min.


Lapkričio 19, trečiadienis

12:00 „Sodas – tradicijos ir tvarumo jungtis“ 

Pamokos metu mokiniai susipažins su tautodailininkės Violetos Dabrilienės kūryba ir jos kuriamu „Rištu sodu“ – simboliniu kūriniu, menančiu lietuviškas tradicijas ir rankų darbo vertę. Integruojant dailės ir technologijų disciplinas, mokiniai analizuos tradicinių amatų tęstinumą šiuolaikinėje kultūroje, aptars tvarumo principus ir kurs savo mini „sodo“ interpretaciją iš perdirbtų ar natūralių medžiagų. 

Integruotos pamokos: dailė ir technologijos (tekstilė ir tvarus dizainas) .

Skirta 56 klasių mokiniams.

Integruotos pamokos mokytojos – Anna Juciutė ir Gustė Danauskaitė (Vilniaus dailės akademijos Kauno fakultetas)

Vieta laikinoji M. K. Čiurlionio dailės galerija (A. Mackevičiaus g. 27, Kaunas)

Trukmė – 60 min.


Lapkričio 19, trečiadienis

14:00  „Daiktų metamorfozė“ (rezervuota)

Pamokos metu mokiniai susipažins su šiuolaikinio meno kūrėjos Ruoru Mou kūryba, kurioje menas tampa tyrimo ir refleksijos priemone, jungiančia maisto, mados ir ekologijos sritis. Menininkė, pasitelkdama netradicines medžiagas – panaudotą aliejų iš kinų restoranų, želatiną, gliukozę, kukurūzų krakmolą, sojų padažą ir metalinius elementus – kuria organiškas „odas“. Šie kūriniai yra gyvi objektai, kurie kinta laike: džiūsta, šyla, išskiria aliejų, keičia formą. Tokiu būdu menininkė ne tik eksperimentuoja su medžiagiškumu, bet ir iškelia klausimus apie gyvumo, vartojimo ir žmogaus bei gamtos santykio ribas.

Mokiniai analizuos, kaip menininkė, naudodama atliekas kaip žaliavą, reflektuoja apie vartotojiškumo pasekmes aplinkai ir žmogaus atsakomybę už sukuriamą atliekų kiekį. Diskutuosime apie dviejų industrijų – maisto ir mados – poveikį aplinkai bei darbo sąlygų etiką, atkreipiant dėmesį į „prakaito dirbtuvių“ (angl. sweatshops) problematiką. 

Integruotos pamokos: dailė, etika ir ekologija.

Skirta 910 klasių mokiniams.

Integruotos pamokos mokytojos – Justina Mulskytė, Evelina Vaitkutė (Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija)

Vieta – istorinė „Stumbro“ gamykla (K. Būgos g. 7, Kaunas)

Trukmė – 90 min.


Lapkričio 20, ketvirtadienis

12:00 „Našta: ką nešamės iš praeities?“  (rezervuota)

Pamoka kviečia mokinius tyrinėti Briannos Leatherbury kūrinį „Našta“ ir jame užkoduotą santykį tarp žmogaus, istorijos ir materialių vertybių. Integruojant dailės, istorijos ir etikos disciplinas, mokiniai analizuos, ką simbolizuoja daiktai mūsų gyvenime, kokią moralinę ar emocinę „naštą“ jie gali nešti, ir kaip meno kalba gali padėti išreikšti santykį su praeitimi. Kūrybinėje dalyje mokiniai kurs savo simbolinį objektą – „asmeninę naštą“, perteikdami mintį apie vertes, atsakomybę ir tapatybę. 

Integruotos pamokos: dailė, etika ir istorija.

Skirta 78 klasių mokiniams.

Integruotos pamokos mokytoja – Gabija Šmitaitė (Vilniaus dailės akademijos Kauno fakultetas)

Vieta – istorinė „Stumbro“ gamykla (K. Būgos g. 7, Kaunas)

Trukmė – 60 min. 


Lapkričio 21, penktadienis

12-12.45 arba 13.45-14.30 „Nesunaikinamos struktūros“

Pamokos pradžioje mokiniai stebi meno kūrinį, sukurtą šiaudinių sodų principu, ir susipažįsta su šios lietuvių tradicijos simboline reikšme. Tuomet pereinama prie pagrindinės temos – geometrinių formų analizės: aptariamas trikampio kaip tvirčiausios figūros vaidmuo, jo derinys į šešiakampius bei taikymas gamtoje ir žmogaus kurtose konstrukcijose. Vėliau nagrinėjama biologinė dimensija – virusų sandara ir jų atsparumo ryšys su trikampių struktūra. Praktinėje dalyje mokiniai, naudodami popierinius šiaudelius ir siūlus, konstruoja viruso galvutės modelį taikydami matematikos žinias bei kūrybiškai suformuoja likusią viruso dalį.

Integruotos pamokos: dailė ir matematika.

Skirta 78 klasių mokiniams.

Integruotos pamokos mokytojos – Asta Žičkevičienė, Erika Stankevičiūtė, Kamilė Tautkevičiūtė, Živilė Pačkauskienė (Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija)

Vieta laikinoji M. K. Čiurlionio dailės galerija (A. Mackevičiaus g. 27, Kaunas)

Trukmė – 45 min. 

Kitos veiklos


Susisiekite